Startpagina

maandag 25 juli 2011

De kunst van het wachten

Dit boek heb ik net uit.  Met haar 203 bladzijden misschien wat dunner dan mijn gebruikelijk leesvoer, maar laat u zich vooral niet misleiden door het slanke uiterlijk van deze verschijning.  Ze heeft wel degelijk inhoud *knipoog*

Het verhaal heeft een filosofische ondertoon, je wordt er meteen bij de eerste pagina mee geconfronteerd dat dit niet een boek is dat vertelt over wie, wat, waar en waarom. Het duurde even voor ik goed in de sfeer van het verhaal zal, maar ik denk persoonlijk dat dat vooral met de inhoud te maken had.  Ik moest zelf overtuigd worden.  De aanklacht was nochtans niet voor dovemansoren: tegen de alsmaar sneller lopende consumptiemaatschappij!


Voer voor een boekenwurm?  Ik geloof van wel!  Wordt vervolgd...
Meer info vindt u hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten